11 Грудня 2025 10:57
lifecell завершує спільний мобільний проєкт - ми підготували для вас спецумови
Шановні абоненти!
Ми вимушені повідомити, що lifecell припиняє співпрацю, у межах якої TENET надавав мобільний зв’язок. На жаль, це рішення поза межею нашого впливу, однак ми максимально подбали, щоб перехід на нові умови обслуговування був для вас простим і прогнозованим.
Які спецумови чекають на вас:
- Тільки для абонентів TENET діє особлива пропозиція: lifecell надає можливість перейти на тариф «MAXI» зі знижкою 50% на абонплату за перші три 28-денних пакета.
- Крім того, ваш номер зберігається — продовжуєте і надалі користуватися ним без змін.
- Домашні послуги TENET залишаються стабільними: Інтернет і телебачення (якщо підключенні) працюватимуть у звичному режимі та будуть й надалі оплачуватися у TENET.
Як проходитиме перехід:
- Починаючи з 17 грудня 2025 року, ваш мобільний номер автоматично буде переведений на обслуговування в lifecell на стартовий тариф «Єдиний».
- Також у період з 17 грудня 2025 до 17 грудня 2026 року ви можете перейти на тариф «MAXI», отримавши 50% знижки на перших 3 пакети по 28 днів.
- Якщо тариф «MAXI» вам не підходить, ви можете самостійно вибрати будь-який інший тариф lifecell на їхньому сайті.
Як активувати тариф «MAXI»?
Після автоматичного переведення на тариф «Єдиний» ви можете обрати «MAXI» у будь-який зручний спосіб:
- через застосунок My lifecell.
- на сторінці тарифу MAXI.
- за USSD-командою: *707#
- у USSD-меню з переліком усіх тарифів: *141#
- за телефоном контакт-центру lifecell: 5433 (безкоштовно по Україні)
- у Особистому кабінеті: my.lifecell.ua.
Поширені запитання (FAQ)
▸Що це означає для мене?
Якість зв’язку залишиться на звичному рівні, оскільки ваш номер обслуговуватиметься в мережі lifecell. Зміниться порядок обслуговування та оплати мобільних послуг — ними займатиметься lifecell, а домашні послуги залишаються в TENET.▸ Чи збережеться мій номер?
Так. Номер зберігається — змінювати його не потрібно.
▸ Що станеться 17.12.2025?
Ваш номер буде переведено на обслуговування в lifecell: спочатку на тариф «Єдиний» (деталі: https://www.lifecell.ua/uk/mobilnij-zvyazok/taryfy/yedynyy/), після чого ви зможете обрати спеціальну пропозицію MAXI зі знижкою 50% на перші 3 абонплати або інший тариф lifecell.
▸ Чи є спеціальна пропозиція для абонентів TENET?
Так. Усі абоненти TENET з замовленими мобільними послугами після виводу на тариф «Єдиний» підпадають під спеціальні умови: якщо вони переходять на тариф «MAXI» до 17.12.2026, отримують знижку 50% на абонентську плату строком на три розрахункові періоди. Пропозиція діє лише для абонентів TENET.▸ Як перейти на «MAXI» і скористатися знижкою 50%?
Після виводу на «Єдиний» ви можете змінити тариф на «MAXI» будь-яким зручним способом:у мобільному застосунку «My lifecell»: https://d.lifecell.ua/tRUf
на сторінці тарифу «MAXI»: https://www.lifecell.ua/uk/mobilnij-zvyazok/taryfy/maksi/
USSD команда: *707#
USSD меню для обрання тарифу: *141#
Дзвінок у контакт-центр lifecell: 5433
Через особистий кабінет: my.lifecell.ua
▸ Чи обов’язково залишатися на тарифі MAXI?
Ні. MAXI — це спеціальна пропозиція з вигідною знижкою. Якщо він вам не підходить, ви можете обрати будь-який інший тариф lifecell.▸ До якої дати потрібно визначитися з тарифом?
Ви можете скористатися спецпропозицією на MAXI будь-коли до 17.12.2026. Рекомендуємо зробити вибір найближчим часом після переведення, щоб швидше отримати вигоду.▸ Хто надаватиме підтримку і куди звертатися?
З питань мобільного зв’язку — до підтримки lifecell, починаючи з 17.12.2025.З питань домашніх послуг — до підтримки TENET.
▸ Де оплачувати послуги після переходу?
Оплату мобільного зв’язку ви здійснюєте в lifecell. Оплату домашніх послуг TENET — як і раніше, у TENET.▸ Що буде з моїми домашніми послугами TENET?
Вони працюють без змін. Ви продовжуєте користуватися ними та оплачувати їх у TENET у стандартному порядку.▸ Чи зберігаються вже нараховані пакети мобільних послуг TENET?
Так. Після виводу на «Єдиний» всі нараховані пакети мобільних послуг зберігаються до їх вичерпання або закінчення строку дії.▸ Чи є плата за переведення на «Єдиний» і перехід на «MAXI»?
Ні. Обидві операції є безкоштовними.▸ Чи вплине перехід на якість чи доступність послуг?
Мобільний зв’язок надаватиметься мережею lifecell, тож очікується стабільна якість. Домашні послуги TENET працюватимуть у звичному режимі.▸ Коли TENET остаточно припиняє мобільні послуги?
31.12.2025. Далі обслуговування мобільного зв’язку повністю забезпечує lifecell.Ми працюємо над тим, щоб ваш перехід був зручним, а зв’язок — стабільним.
Якщо вам потрібні додаткові роз’яснення, ми готові допомогти.
Звертайтесь за номерами:
093 730 53 00
098 730 53 00
050 730 53 00
Інші новини
Тимчасова відсутність доступу до Інтернету
11 Грудня 2025 10:55
Вітаємо з Днем Святого Миколая!
06 Грудня 2025 00:00
“Black Friday” у TENET: знижки до 700 грн та розіграш!
24 Листопада 2025 00:00
Профроботи
10 Грудня 2025 08:26
11 грудня 2025 з 10:30 до 15:30 на одній із ділянок телекомунікаційної мережі TENET будуть проведені профілактичні роботи...
19 Вересня 2025 15:01
23 вересня 2025 з 06:00 до 10:00 на одній із ділянок телекомунікаційної мережі TENET будуть проведені профілактичні роботи...
19 Вересня 2025 14:56
23 вересня 2025 з 06:00 до 10:00 на одній із ділянок телекомунікаційної мережі TENET будуть проведені профілактичні роботи...

